Hej...
Tsa... Dzisiaj nie piszę... ale to już nie ma znaczenia...
Zapewne widzieliscie już posta ZASZYFROWANEGO KTOSIA...
Masakra...
Po 1. Zablokowali jej konto z 18 lvl!
Po 2. Zostałam sama na blogu... :'(
Po 3. Zablokowali również Zozola, który do niedawna pisał na blogu :'(
Jeżeli mnie nie rozumiecie przesyłam was do poprzedniego posta...
Zegnajcie! Jeżeli okaże się że ZASZYFROWANEGO KTOSIA nie odblokują za 2 dni... Postaram się sama jakoś ogarnąć bloga... :'( Nie ukrywam... Będzie ciężko :'(
Na razie zawieszam pisanie postów na te 2 dni... Przepraszam :'(
Baju ❤ :'(
Wasza Jagodziana...